Uutinen
Herrfors alan kestävin sähköyhtiö asiakkaiden mielestä
Vuoden 2022 EPSI Ratingin asiakastyytyväisyystutkimuksen ensimmäisen sijan lisäksi, sijoittui Herrfors ensimmäiselle sijalle myös sähkön vähittäismyynnin toimialalla mitatussa kestävyysindeksitutkimuksessa.
Toimialalla vuonna 2022 mitattu kestävyysindeksi on 64,8 indeksipistettä. Asteikolla 0-60 edustaa tyytymättömyyttä, 60-75 tyytyväisyyttä ja yli 75 erittäin korkeaa tyytyväisyyttä. Herrfors sai kestävyysindeksin rankingin ensimmäisen sijan huomattavalla ylivoimalla, 73,1 indeksipisteellä.
EPSI Rating mittasi kestävän kehityksen indeksiä vuodelta 2022 kysymyksillä, jotka käsittelevät kestävän kehityksen kolmea ulottuvuutta; sosiaalista, yhteiskunnallista ja ympäristöllistä. Erityisesti kestävyyden ympäristöllinen ulottuvuus on sekä kuluttaja- että yritysasiakkaiden mielestä olennainen osa energia-alan toimintaa. Energia-alan tutkimuksiin haastateltiin yhteensä yli 5 800 yksityis- ja yritysasiakasta Suomessa.
Aiheeseen liittyviä uutisia
Uutinen
Herrfors sijoittui kuudennen kerran peräkkäin vuosittaisen sähkönmyyntialan asiakastyytyväisyystutkimuksen kärkikolmikkoon
Lue lisääUutinen
Suoritamme puuston latvasahausta linjoilla Tuovila-Kovjoki, Kovjoki-Lotlax ja Tuovila-Hirvisuo
Lue lisääUutinen
Herrforsilla on Suomen tyytyväisimmät sähköasiakkaat
Lue lisääUutinen
Herrfors Nät-Verkko uusii sähkömittareita Pietarsaaren seudulla
Lue lisääUutinen
Sponsorointia järjestöllesi, organisaatiollesi tai tapahtumallesi?
Lue lisääUutinen
Yhteinen tiedonvaihtojärjestelmä nopeuttaa sähköyhtiöiden asiakaspalvelua
Lue lisää